Quiz night jogi's

Beste scoutsvrienden en sympathisanten, De jogi’s organiseren een quizavond om hun eigen kas te spijzen.☝️📝 Op die manier kunnen wij fantastische activiteiten doen op kamp. Wij heten jullie van harte welkom op vrijdagavond 19 april om 19.30u.🤩Haal jij al je kennis graag eens naarboven? Heb jij zin in een gezellige avond vol entertainment en dat voor een kleine bijdrage aan onze speelvogels? Het antwoord is… JA! Vergeet jouw groep niet in te schrijven. De tijd start nu!⏱️

Takweekend jogi's

WOEHOEEE!! Er staat een takweekend voor de deur bij de jogi's! Dit keer moeten we eerst de tijdmachine nemen naar het einde van de jaren 60. Zijn jullie benieuwd om kennis te maken met de revolutionaire flowerpowerbeweging die onze muziekindustrie en levensstijl compleet veranderde? Hmmmm, hier hebben we wel een liefdevolle groep jongeren voor nodig die op zoek zijn naar een groot avontuur en houden van een beetje plezier maken. Oohja, dat zijn jullie! Pak je meest kleurrijke hemdje en je favoriete bloemenbroek dus maar in voor ons takweekend van 20 tot en met 22 oktober te Meeuwen. Peace out!

Feestweekend 15, 16 en 17 september

Scouting Reynaert viert FEEST! Dit jaar is het 33ste werkingsjaar van onze scouts. Natuurlijk moet dit gevierd worden!🥳 Bovendien gaan dit scoutsjaar onze nieuwe lokalen open, dus nemen we ook de tijd om ons nieuw gebouw in te huldigen.😍 Dit alles willen we graag samen vieren met onze leden, familie van leden, Spouwenaren, .. Kortom, iedereen die de scouts een warm hart toedraagt! Jullie worden uitgenodigd om er een feestweekend (15-16-17 september) van te maken.

KAMP Hollywood

Welcome ladies and gentlemen, Heb jij altijd al gedroomd van een carrière als filmster of als topmodel? ✨🎞️ Dan hebben wij AMAZING nieuws voor jullie! Ons kamp wordt dit jaar omgetoverd tot REYNAERT STUDIOS.🎬 Je mag je verwachten aan een snelcursus acteren, stunten als een echte stuntman en je beste loopje voor op de catwalk leren. Als je liever niet in de spotlight staat, dan kan je altijd de special effects besturen! Zijn jullie al warm gemaakt voor dit nieuwe avontuur?🤩

infoavond kamp Hollywood

Ben jij ook zo benieuwd naar kamp en zou je graag nog een extra woordje uitleg wensen? 🤗 Dan heten wij je van harte welkom op onze infoavond in onze scoutslokalen! 🎞️🍿

Groepsweekend ROMEINEN

Beste tijdreizigers, Hebben jullie al ooit gehoord van het grote Romeinse rijk? Wil jij weten hoe het is om te leven als een echte keizer vol luxe en rijkdom? Wees gerust, dit is geen saaie geschiedenisles. Maak je klaar voor een spannend Romeins GROEPSWEEKEND vol avontuur! Onze reis doorheen de tijd zal van 10 tot 12 maart plaatsvinden. Pak jouw mooiste tunica alvast maar in!